Webshop laten maken.

Online winkelen is niet meer weg te denken uit ons leven. Steeds meer mensen gaan online bestellingen doen. De online verkopen groeien enorm.
Een fysiek verkoopkanaal (winkel of toonzaal) is meestal niet meer voldoende. Investeren in een webshop-webwinkel is dan ook een essentiële stap.
Verkoop van kleding, schoenen, dagelijkse boodschappen, technologie, algemene goederen, online winkelen is aan een onstuitbare opmars bezig.
Beginnen me een eigen webshop hoeft niet ingewikkeld te zijn. Er moet veel gedaan worden, maar je hebt geen diepgaande bedrijfskundige of technische kennis nodig om al heel ver te kunnen komen. Met een gezonde dosis verstand van zowel ondernemen als de mogelijkheden die internet biedt, kan je met een webshop beginnen.
Maak eerst een inventaris van welke producten je online wenst te verkopen. Zorg voor productfoto’s, informatie en prijzen.
Hou een webshop helder en behapbaar voor je bezoekers, ingewikkelde toestanden doen klanten meteen klikken naar de concurrentie.
Een slimme en duidelijke opbouw laat klanten meteen vinden wat men zoekt.

Starten met je webwinkel. 

Je moet enkele noodzakelijke acties uitvoeren om de basis van je webwinkel neer te zetten.
Houd daarom altijd rekening met uitzonderingen, problemen en tegenvallers.
Een eerste stap, zelfs vóór het uitschrijven van je ondernemingsplan, is het kiezen van producten voor je webwinkel.
Kies een product dat je kent, waar je iets mee hebt. Dit maakt het gemakkelijker om mee te werken, vragen van klanten te beantwoorden en goede content voor je webwinkel te schrijven.
De vraag die je vervolgens voor jezelf moet beantwoorden, is het product winstgevend te verkopen – zowel op korte als lange termijn – en of je een unieke positie kunt innemen die voor een stabiele klantenstroom kan zorgen.
Bedenk zorgvuldig een naam en positionering voor je webshop, vaak ben je niet de enige die een webshop in de door jou gekozen markt is begonnen.
Denk zorgvuldig na over je webwinkel: kleurstelling en manier van communiceren bepalen deels het imago van je webwinkel.
Als je webwinkel eenmaal goed loopt, begint het tweede deel van het verhaal: exploitatie en innovatie.
Stilstand is achteruitgang, je moet dus blijven innoveren en jezelf uniek houden om een competitief voordeel te behouden.
Vergeet niet dat je concurrenten ook blijven doorontwikkelen.

Professionele webwinkel op maat.

Euro-Inform bouwt jouw webshop op maat. Samen bepalen we de indeling en opbouw van je webshop.
Wij houden rekening met uw wensen en voorkeuren, met als doel een gebruiksvriendelijke webshop met een knap design. 
Onze webshops zijn voorzien van een CMS, hiermee kan je de webwinkel éénvoudig aanpassen beheren.
Aanpassen teksten, toevoegen en verwijderen producten en afbeeldingen verloopt vlot en efficiënt.
Responsive design maakt de webshop zichtbaar op alle schermafmetingen.